Monday, April 9, 2012

Pabila stress menguasai diri~~

semalam aku tdo macam orang x betol..
orang len tdo ada bantal,selimut suma cukup...
aku plak tdo beralaskan fail,sambil mengadap laptop...hahaha
tdo then terjaga sambung wat keja,then terlena balik..
pukol 3 pagi terjaga,aku sambung wat penutup esaimen..dala bangun dalam keadaan terkejut badak..sbb takut xsiap esaimen
xp nasib otak aku boleh berfungsi walaupon baru bangun tdo...
siap wat penutup,aku print plak esaimen...sebab banyak terpaksa la tnggu...masa tunggu 2 terlena balik..haish..
sedaq2 da pukol 6 lebih..jam hnset aku bunyi,xp xtaw aku letak mana tah hanset aku 2..huhu
pas2 bangun solat suma,sambung susun esaimen bg lengkap suma...
then 5 minit sblom kelas mula,aku p..nasib lec x masok g..
lam kelas aku xmaw bagi mengantok aku tulis surat cinta kt kawan sebelah...haha..apeke x bestnya aku nie..huh

klas second batal,so aku g makan...then da program proketa plak....depa cakap pa xtaw,aku dah dok dunia len..hahaha
xp time balik,sempat g aku rampas kipas proketa 2..hihihihi...depa bg k


comel je ,bleh kipas time ipda hours nnt..hihi
   
1.oo tengahari...
bilik aku jadi KBOX plak....hahaha
disebabkan aku dok sorang2 minggu nie,mula la aku jadi orang xdak pedoman..haha
kunci pintu,pasang lagu kuat2,double speaker lagi..
layannn~~

aku suka english song..padahal bi dok xreti gak..hihi
so,aku bayaq rm5   pilih la lagu faveret aku...
  1. mr. saxobeat
  2. whats my name - rihanna
  3. broken heart - arash ft helena
  4. price tag - jessie j
  5. you belong with me - taylor swift
  6. if we ever meet again - timbaland
  7. impossible - shontelle
  8. love you like a love song - selena gomes
  9. cant fight the moon light - lean rims
  10. moves like jagger - maroon 5                   
ha,kan dah x betoi aku nie...nasib xdak yg mai ketuk bilik..haha

petang nie ,IPDA HOURS lagi...xp xley la nak tengok bulan dalam suasana kelam,sbb siang lagi..
so,aku dah set ngan classmate aku, nak men tennis...gpon ada senam seni kat astaka.....sorryla nak bersenam seni

so,xdala aku berpanas tanpa letrik kat bilik...hehe
hoyeahhhhhhhhhhh...
ilang da stress aku nie..haha sepatutnya ilangkan stress ngan baca quran,xp aku nyanyi2 gembira plak....xdak kesedaran diri betol

dala,aku nak rest jap...kejap disitu ya,..haha


~support aktiviti ipda~

                                                                                                             ~afiq,fitri,hafifi,adek,lama x trun court kan~
                  
                                                       ~sayonara~

No comments:

Post a Comment