Thursday, April 19, 2012

~mampukah kudratku???~

Alhamdulillah,hari nie, dah abeh UAK.....
tapi rasa kecewa skett sebab aku jawab ikut kepala aku ja...
soalan yang fakta pon aku wat cam soalan KBKK...

2 minggu aku hidup kat IPDA nie dengan fikiran yang sarat ngan kerja ja...
itu,ini...
alhamdulillah,1 down,2 to go..............
minggu lepas sibuk wat ABM,nak wat cantik2 la  konon....huhu...
minggu nie PBS N revision 4 TITAS n BI....revisionla sangat ..

minggu depan,final week untuk aku settlekan bajet makanan,n semua2 yang berkaitan makanan BIG...
hari rabu sukantara, khamis KOT...mlm 2 aku kena kerah tenaga plak hias khemah....naib pengerusi la katakan....hehehehhe


minggu seterusnya,start BIG...sedih,sebab lokasi ditukar...
dari laut menjadi tasik...uhuuuuuuu...
nie semua gara2 gempa yang melanda indon dan kawasan sekitarnya....
tapi ada hikmahnya juga,sbb nanti berakit kat tasik xdala sunburn terok macam kawan2 yang wat kat laut....huhu..xlarat nak pakai fair n lovely ooo cam2..besala,xbrapa cerah la katakan....heeee..


balik jew dari BIG 2,AKU NAK BALIK UMAH...wuaaaaaaaaaaaaaa,sebulan dah xbalik.....fikiran dok nampak mak ,adek n umah ja......miss them a lot....nak nangis dah..
ok,pas2 start study week,then EXAM....ok,exam ye...
banyak aku kena pulun,sbb bukan subjek besa2...edu 3101 is da no 1 killer subject....medic pon kalah...hiii

SO,conclusionnya,mampukah aku lalui semua nie ????????
MAMPU??? xmampu?? MAMPU???
arghhhh takut....

HANYA pada ALLAH aku berserah dan bertawakal kerna aku tahu hanya DIA yang tahu apa yang terbaik untuk aku...

~setiap sesuatu yang berlaku adalah untuk menguji iman kita~


                                                                                                                   ~miss my mom =( ~




                                                                         ~babai~

No comments:

Post a Comment