Sunday, April 8, 2012

free time??

tadi,bangun pagi2 dengan semangat jaya...xp xpagi sangat sbb kelas kol 10...
siap2 p kelas...
elok p kelas,kelas batal....

okeyhhh,kelas batal ya......
so,ada banyak masa aku arini untuk aku wat kerja2 yang tertangguh...

  1. jemur baju
  2. kemas bilik
  3. siapkan laporan makanan,mlm nie meeting
  4. esaimen yang kena antar esok
ok,tapi skunk jam dah menunjukkan pukol 3.35,laporan aku xsiap lagi...petang nie ada meeting lagi....
and malam nie pon meeting,so time bila aku nak wat esaimen???

huwaaaaa,tra ada banyak masa pon rasa macam x cukup ja...
2la ayu,hang xmaw berpegang sangat ngan Surah al-asR......padan muka hang...

isk,isk....
aku boleh wat ...aku boleh wat...

ok,dah

~demi masa,sesungguhnya manusia di dalam kerugian ~


                                                                                                                             ~akulah yang rugi ~




                                                                                                     adiozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment