Friday, April 6, 2012

JODOH???????

tiba-tiba arini rasa cam nak tulis pasal jodoh plak..hikhik
normal la kan,bila dah meningkat usia nie,mula la dok mikior soal jodoh kan...
bukan aku sorang yang rasa cam2,xp semua yang seangkatan dengan aku rasa cam2...aku berani potong jari la...tipu,xbrani pon


bila cakap soal kawen suma nie,mmg x dinafikan la,semua pakat sibuk nak cari calon...
yang sabah nak orang semenanjung,kedah nak orang kelantan...haish macam2...fenin2..

tapi dalam kita mencari 2,x perlu kot noh nak wat benda2 yang Allah x suka kan...
bersayang2 la,hape kebenda la....
aku dulu pon macam 2,tapi syukurla Allah xmaw aku terus wat perkara yang Dia x suka,maka dia putuskan kami..astaghfirullahalazim...ampuni segala dosaku..
Sebenarnya ada hikmah kalau Allah takdirkan sesuatu benda 2 terjadi kat kita....
macam kapel la,..nie bercinta bagai nak rak,sehidup semati kita, sekubur last2 break macam 2 ja....wuu...kalau kita teliti balik,memang Allah sayangkan kita sangat2..mungkin kalau kita teruskan hubungan 2, ada benda yang kita wat Allah x suka kan...maka,berdosala kita walaupon kita rasa kita x wat benda salah...understand????? ngeh2,suka tanya sorang diri..


So,aku rasa la biarlah jodoh semua 2 Allah yang tentukan...dah memang tertulis pon jodoh kita ngan sapa kan....cuma tunggu masa ja...

siyesly,ati aku dah tertutup untuk jatuh cinta kat sapa2 sekarang...akan datang belom taw
dah jadi beku macam ais..
dah jadi keras macam batu...
la nie,aku hanya fokus kat pelajaran aku,dunia aku sendiri..
xmaw dah aku pk2 soal cinta yang akan wat aku serabut walaupon aku taw cinta 2 fitrah manusia...
n one more,aku sangat x suka kalau ada yang
"hai,nak kenal boleh"
"comeinya,no fon plis"

yuckkkkkkk..
serabut.serabut,serabut....
huhh..

aku hanya suka berkawan,nak kawan baik pon xkisah tapi untuk nak bercinta ngan sapa2 2 sorry,borang x keluar lagi...
sebab sangat susah bercinta sebelum kawen nie
hehehehehehehehehe
apa aku melalut nie....x tahwan dah aih......ayyaaaaa...


dahla 2,stop....



~ ajal maut,jodoh pertemuan di tangan Allah~


                                                                                          ~aku bukan anti lelaki yer...n also not a lesbian~




                                                           ~bye~

1 comment:

  1. cinta kepada Allah dan Rasul kekal dari Cinta kepada makhluk .. kn :)

    ReplyDelete