Wednesday, March 28, 2012

~ Off To Penang~

jam skunk dah menunjukkan pukul 11.43 malam...jam bawah 2 gelong..
Tadi aku ada meeting BIG start pukul 9.00....ingatkan kejap ja....skali kami dah duduk berbincang tengok2 jam dah menunjukkan pukul 11.30 malam...ayyokk...
besok pukul 9 dah nak bertolak dah...omo..ottoke...
dahla jam aku xmaw bunyi pagi2 nie.....masalah betollah....aku tekan klo bunyi....ermm..

nak cakap apa xtaw,tadi ingat..skunk da lupa la..erkkk
ha,ingat dah...aku nak packing barang...
semoga besok perjalanan aku dan rakan2 ke Penang selamat....

So,excited to go there.....ngehehehehehehehehee...


~i love my classmate~   

                                                                                          ~bilik aku wangi dengan haruman softlan + glade..yepee ~





                                                                                             adiozzzzzzzz

2 comments: