Tuesday, March 27, 2012

~~~ LOVE IPDA ~~~

Assalamualaikum,salam sejahtera...kepada anda semua,moga bahagia.....aisehhh,nyanyi2 gembira plak saya malam nie....wohoo..
ok...tadi aku p perjumpaan asrama..
ada banyak program yang dah diatur sepanjang tahun nie.....xda rehat lagi la aku..huu..
pihak JPP ada kasi list la and dah terang pasal program yang akan berlangsung....
mula-mula dengaq rasa macam...eerrrkkk...emm..aaaaaa...
macam2 ekspresi muka daaa..huhu

tapi bila dorang tunjuk perjalanan program 2 mula la rasa cam ..bestnya..waaa,nak join...shuke2...gediks.lol..

nie antara program yang akan berjalan...
calon-calonnya ialah :
  1. Kempen memakai baju hijau @ putih (nasib ada 22 kaler 2)..ngeh2                                              (mengurangkan penyerapan cahaya,so ia dapat menguatkan antibodi)
  2. Hari Makanan Sihat                                                                                                              (tanpa minyak dan ais)
  3. Menghijaukan kolej kediaman                                                                                             (alaa,bekalan oksigen kan kurang ..so nanti jenguk je luar tingkap,dah dapat oksigen secukupnya..ngeheee)
  4. IPDA HOURS                                                                                                                   (no elektrik- biar orang2 kaya rasa skett camna dok kehidupan tanpa letrik.hehe jahatnya aku)
  5. Pertandingan melukis poster                                                                                                         (yang nie aku failed nie..bru submit borang pon dah tawu mesti kena reject)
  6. Pertandingan menceriakan tandas                                                                                                   (nie kira menyokong retis2 yang nyanyi lagu tandas 2..ooo tandas..berkualiti..hehe)
  7. Kitar Semula (bagusla..qetas pon dah mula menimbun dlm bilik 2)
  8. Kempen melalui fb/Portal dan Blog (siyes aku xpandai kempen)


So,apa aku rasa.....
jeng3...pertama,sebab ada sukan time ipda hours..aku nie kan bakal menteri belia dan sukan..hehe
second,sebab memang aku suka suasana hijau...xpanas,nyaman ja bhaaa...
dan yang terakhir sebab time nie aku taw mesti sume tempat akan bersih dan kemas....sepertimana yang termaktub dalam falsafah pendidikan kebangsaan   dikehendaki oleh pihak JPP..

HEHEHEEHEHEHEHHE..

so,apa lagi...marilah wahai rakyat IPDA sekalian,mari kita sama-sama menyokong 
                                      PROJEK LESTARI IPDA
          "GAYA HIDUP SIHAT"

wahahahahaa...cam nak kempen pilihanraya plak...

haha..okla 2 jew....


~ hidup kena selalu ikut peraturan~

                                                         -sayonara-
                                                                                    mood : semangat kempen seorang diri di malam hari..
                                                                                                                    time di bawah gelong ya anak2...

No comments:

Post a Comment