Friday, May 18, 2012

~hargai kurniaan Allah~

what happen with my eyes....
time exam PKK tiba2 jadi kabur....
terpaksa urut2 mata dulu....
mmg benti lama jugaklah nak bg ok ..
uhuuuuu....resultnya,aku xsempat nak jwb soklan objektif...
terpaksala aku men hentam saja...

actually sebelum nie dah jadi dah camnie..
xp aku rasa macam ok lagi...
uuuu...
mungkin Allah nak uji aku...
sebab aku banyak lalai ngan dunia aku...

Ya Allah,segala sesuatu yang kau berikan pasti ada hikmahnya....
dulu masa mata masih ok,ngada2 p baca buku dlm gelap..
guna laptop lam cahaya kelam pon xpa...
x reti nak hargai....haa..rasala...
nampaknya pasnie aku kena join geng skema yg aku slalu kutuk dulu...
padan muka hg......kata lagi kat org..
kan dah kena balik..


~jagalah mata anda selagi masih ok ~

                                                                                                        ~join dayah ,fairuz,aimuni~


                                                         kbai~

2 comments: