Tuesday, May 15, 2012

~detik-detik kestressan~

peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppp...
ok,aku xda banyak masa....xp sebab aku rindu blog aku,nak gak conteng2 sketttt...
ahad ri2 aku ada exam EDU....fuhhh gla nak pecah kepala pikir...
esei dya aku rasa dah macam kerangan bm time f5 dah aku wat...
waduhhhhh...sik tawu kamek btol sik...
malam  nie aku kena pulun baca PKK lak..adushhh..
xp subjek nie best skett sebab dya pasal perkembangan kanak2....

n satu yang aku dapat..dya cakap dlm tajuk masalah pembelajaran..
ciri2 kanak2 bermasalah pembelajaran:
"mungkin tidak dapat menguasai matematik tetapi dapat menguasai bahasa dan mata pelajaran lain...
naaaahhhhh..hamek hang ayu....kena sebijik...
start skolah rendah sampai ke la dok x reti2 gak mate...hatoiyaiiii..
xp xpala,at least subjek len aku reti...uhuuuuuuu
harap aku dapat jawab besok...

ok,dah xcukup masa...tinggal 5 saat...
akhir kata ....
                                                             5,4,3,2.......
                                                                        adiozzzzzzzzz
                                                           1....teeeettttttttttttttt...
                                        

No comments:

Post a Comment