Thursday, December 1, 2011

~NIKMATNYA PUNYA RAMAI SAUDARA~

                                           seorang...
                                 dua orang.............
                                                              3 orang............

ahhhhh,bestnya kalau ada ramai adik-beradik...
  bleh nak ajak ke mana-mana....borak-borak,jejalan sume kan...
  uhhhhh,best sangat2.....xp nak wat camna kan ,allah just bg aku small family...ada sorang adik jew..n my lovely mom....love both of u  larh....
            erm,minggu lepas aku balik kg..Ya Allah,bestnya xtaw nak cakap la...
sepuluh anak sedara ada kt umah abah....memang kecoh sesangat la....
  aku pon join skali la...tunggu lagi..huhu....dah memang family aku kecikkan...so,aku tumpang family p.long a.k.a abah la.....
      yuhuuuuuuu..seminggu kat kg mcm2 aku wat..reading novels,memain ngn anak sedara,n n n kacau kawan2..ahaha...

     so,tibala ari aku nk blik umah...tgk2,sume nk ikut..alahai,gasakla....dengan keta yg nk idup ke mati tgh jalan pon xtawu,aku pecut bwak 5 org anak sedara dtg umah...
          
            my mom mmg terkejutla...ramai kot..dya ingat 2 orang jew..hikhik...
apalagi,dorang kat sini aku kna jadi chefla....ahaha..
    kesian anak2 sedara aku nie,makanla hidangan yg memang xda jual kat kedai...weheeee...
  xpela,yang penting korang epy2 jew dok umah ek.....
hope ampa suma dapat jadi anak2 yang soleh dan solehah...

p/s: Perbanyakkanlah zuriat untuk mengembangkan lagi umat nabi Muhammad SAW...
       xp ingat !!
       bkn sekadar banyaknya umat..xp yang penting adalah kualiti..
       umat yang sedikit tetapi berkualiti lebih baik daripada umat yang banyak xp tidak berkualiti.....=)
        





   salam ukhuwwah...................                                                                       
                                         
                                           

2 comments: