Saturday, June 30, 2012

nEW sEM bhaa

treeeeetttttttttt
sedaq xsedaq dah masuk sem baru dah aku...
nahaii.wat xsedaq lak hang ayu.

aku balik ipda 17 hb jun...
masuk umah sewa then kemas2 untuk start kelas besoknya 2....
aku azam sem nie nak dapat n buat yang terbaik....
sebab rasa sem lepas xcukup masa....
padahal,banyak ja masa....

sem  nie jadual agak padat skitt dari sem dulu....
masuk2 ja minggu pertama 2 dah ada dah tugasan....isshh22..xdan nak bergosip..:P

cam besa,aku kena list tugasan so that aku xlupa apa aku kena wat....

Minggu pertama dan kedua..



  1. JIP EDU 3103 - kena wat PPT n presentation..
  2. JAPIM PIM3109 - translate arab-malay, tulis diary arab everyday
  3. JAPIM PIM 3103 - kena cari bhn berkaitan AL-Quran
  4. JM WAJ3105 - PPT N presentation
  5. JPM WAJ 3103 - 7 projek ABM n presentation..
  6. JB WAJ 3103 - short story n presentation
  7. KOKU WAJ 3109 - kena wat ppt n presentation

Sem nie aku main bola baling plak untuk gerko....
nasib la aku jenis xkisah kena main apa pon untuk gerko...
khamis hari 2 ada bleed test..nahaii,semput aku...


xpala,apa pon,aku nak keja aku siap gak sebelum esaimen2 yang menyesakkan segala organ aku mai...

GO AYU,FIGHTING !!!

                                                 ~ADIOZ~

No comments:

Post a Comment