Tuesday, June 25, 2013

Memori Daun KetupAT

ASSALAMUALAIKUM Salam hamba hulur tanda ingatan.....
ooohhhhhh,sudah lama hamba tidak menulis....sepertinya sudah hampir satu semester membiarkan Mr B hamba ini bersawang...maafkan hamba Mr B.....
haihhh,lama x menulis sekarang jadi klasik plak.....
okeh,disebabkan lama x menulis,jadinya aku malas nak karang panjang2,cukuplah aku wat esaimen pnjang2....
emmm,sem lepas aku belajaq banyak juga...so,dont have leasure time to write on my blog.,,
sem lepas jugak aku ada banyak kenangan pahit....
paling xley ingat aku kena bletiaq panjang ngn lec xp bukan aku sorang la.....kawan2 pon kena...hiho...
harap2 sem nie x kena dah la....alah,bukan slah aku....isu semasa dan keadaan politik yang memaksa aku untuk berhujah.....dah org len xmaw cakap,aku jadi representative kelas dan pemegang srikandi melayu menggunakan hujah2 aku untuk berdebat..haha...wat semangat boleh padahai kalah gak hujah...wuuuuu
masa kelas 2 memang kami xdak mud nak belajaq.....Musim PRU la katakan...panas ja kelas 2 walaupon aircond klasik 2 terpasang....
wokeh,stop pasal 2....nak celita pasal litar-litar sepang perjalanan sem 3...
bermula awl sem ,aku dan kawan2 mula join kem2 solat..as a fasilitator,we should have a lot of knowledge as we have to guide students in secondary school...mak aihh,ingatkan senang bab solat,skali mai tanya soklan yang x tercapai akalku nak menjawab....pas2 mula la cover line buat2 pandai...kona2 skettt...pas2 lari p tanya pakar...wahaha...cam hapa g ustazah ayu oiiii..USTAZAH ya Anak2...

Bila cik puan esaimen mula mai,kami stop sat aktiviti kem2 solat nie...focus on our assigntment...fOkus la sangat......Tiru dan lekat ja yang banyak....paling xley blah esaimen arab....siap wat pakatan rakyat gelap ngn classmate laki....wat sorg skett...hahahahahahahah...taubat dah saya...xmaw wat dah....takuitttt cek oiii...skali ditangkap plagiat naya....dah result x kuaq g.....emmmm ketaq plak pk result....can i get highest????or maybe 3.90 something.....ALLAH.PLEASE....give me the best result as i have study hard to score the highest.....

OK,LEPAS JA DAH BERLALU MUSIM ESAIMEN...HURUF BESAQ LA PLAK...bekpilah,mALAS NAK padam....hermmm.
aku mula join kem palas as jurulatih....jurulatih la sangat....pagi2 org jogging,aku tdoq...penat oiii tdoq koi 3-4 pagi.....kem nie teramatlah tough  bagi orang yang x biasa....xp kepada pelajar2 ok ja kot....
hitam muka aku p kem 2....payah kot nak bg cerah balik...padahai mmg dah itam pon muka...
yang bestnya boleh kot nak kuruskan badan klo ikut kem 2...heheheheheheh.....



dahla 2,penat nak tulis dah....ok,as usual layan gambor je lah.....







eksplorasi Wang Burma

bersama pak non

wakil merapu..hohio

keluaq dr gua

nak masuk gua

nielah guanya...




okey adiossssss....

No comments:

Post a Comment