Thursday, January 10, 2013

~ Hajat Di hati~

jadi noh malam nie kita p loqstaq....
berehhhh...

noh,tiba2 dialog dulu...apa kes...hii

nie nak habaq kata hajat di hati malam tadi nak p alor star...
nak nek topgun..huhuhu
semangat taw ak...contact org 2 contact org nie,sume bz...xmaw p...
nasibla ada gak 2 org sahabat yang baik hati nak p....
 aku pon siap kemain la mental dan fizikal nak nek menda 2...

bila dah siap sume,aku ngan kawan pon tunggu la lagi sorang kawan aku kat tepi jalan 2..

tiba-tiba,
teng neng neng,teng neng neng neng.....
handset mahai aku menjerit la ...
"wei,topgun 2 xbukak la malam nie"...

ahhhh,terus hilang semangat aku nie...
xp alang-alang dah bersiap comei...comei la sgt
kami nak p gak loqstaq....

so,bertiga-tigaan la kami mlm tadi merempit di kota raya loqstaq....
sampai kat stadium xtaw nak wat pa...
nak membeli-belah,almaklum la anak org kaya..
guna kad kredit....hehehehehehehehehheeh
so,xley la nak beli baju yang comei2 tu...padahai lam poket ada 2 kupang..

xp yang syoknya ada 2 pertunjukan ular malam 2....
kluaq abeh la ulaq hat aku jarang tengok..
actually aku xminat tengok pertunjukan ulaq sebab aku geli...hihihi
xp dah kawan2 suma pakat dok tengok,kna tengok gakla...
si tukang ulaq 2 pon,tunjuk abeh aih segala ubat2 yang ada..ubat kuat,ubat ulaq...macam2..
sampai aku yang dok tercongok tepi 2 pon rasa malu...
perlahan2 aku undur p belakang..kihkih...
and for the 1st time aku tengok dhab...
taw dhab????
ala,yang kat padang pasir 2....
jakun ooo ku tengok...
tukang ulaq 2 pon habaq la kelebihan2 yang ada pada dhab 2..ubat sakit urat saraf segala....
xp yang aku taw la,rasulullah s.a.w xsuka mkn dhab xp baginda xhalang sapa2 yang nak makan....

dah,borink2 dok kat tempat ulaq 2,kami p pekena ABC ...
tengah2 malam makan ABC 2...hiii...
lagi sorang kawan xlayan ABC..
strawberi Float g2.....hehehehehe..nampak macam sedap ja dya minumm

dan akhirnya back to jitra lah kami....
sejuk kot bermotor malam pas pekena ABC...
fuh,balik2 2 lena teruih...hehe

TOPGUN xdpt,makcik juai ABC yang untung...aptb.....


wokeyyy,itu saja cerita ....tarak banyak hal...

                                                    ~assalamualaikum~



No comments:

Post a Comment